perjantai 8. helmikuuta 2013

my new mistake ..



Tässä mun uusi vauva iPhone 4S 16GT jonka tilasin ja jonka pitäs parin päivän päästä kilahtaa postiin. Ois tosi kiva jos se ilmaantuis nopsasti c:

------------------------------------------------

Ja siis tosiaan tämähän oli vahinko ostos, en ymmärrä miten nukkuva ihminen voi tilailla mitään mistään netistä, kai oon sit ollu jonkinmoisessa puolitokkurassa kun oon tän tilannu :D asd. Tottakai oon aikasemmin käyny kattelee tota mut mun mielestä ollu liian kallis .. njaa, nyt se tulee ni en jassa mukista, pääsempähän tosta n8 romusta eroon  

-----------------------------------------------------------------------

Nykin on perusfiilis ihan okei, on vaan vähän väsyny tästä ylenpalttisesta väsymyksestä ja kaikesta stressistä. Tänäänkin koulu meni vähän lusmuillen, huomenna on pakko tsempata. Tai no siis tänään.

-----------------------------------------------------------------------

Tapasin myös mielenkiintoisen blogaajan tuossa eilen illalla. Mikäli hänkin eksyy tämän lukemaan niin tsemppiä ja menestystä, olet hauska ja hurmaava.